سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شناسایی تلویزیون اصلی یا تقلبی شیائومی

 

با ورود تلویزیون شیائومی به بازار تولید تلویزیون، شاهد رقابت تنگاتنگ این برند با رقبای قدیمی مانند تلویزیون سامسونگ، تلویزیون ال جی و ... هستیم که با توجه به کیفیت و استفاده از فناوری های روز در تلویزیون های شیائومی، مشتریان زیادی استقبال کرده اند. خرید تلویزیون های این برند و به همین دلیل احتمال وجود تلویزیون های تقلبی شیائومی در بازار وجود دارد. بنابراین اگر قصد خرید تلویزیون با برند شیائومی را دارید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا اطلاعات کاملی از نحوه تشخیص اصالت تلویزیون شیائومی به دست آورید   .

تلویزیون شیائومی

طی سال های گذشته برند چینی شیائومی وارد بازار تولید تلویزیون شد که در مدت زمان کوتاهی توانست جایگاه ایده آلی را در زمینه خرید تلویزیون های شیائومی به خود اختصاص دهد. دلیل این استقبال کیفیت بالای محصولات این برند و استفاده از آخرین تکنولوژی ها در کنار قیمت بسیار مناسبتر نسبت به سایر برندها مانند تلویزیون ال جی، سونی، سامسونگ و ... می باشد. استفاده از آخرین فناوری ها در صفحه نمایش تلویزیون شیائومی، امکانات مدرن تلویزیون ها و ظاهر شیک و مدرن آن، همگی باعث شده تا این برند جایگاه خود را در بازار تلویزیون بالا ببرد.

صفحه پیشنهادی: مرکز تعمیرات تلویزیون شهاب

با توجه به نظرات مشتریانی که تلویزیونی با برند شیائومی خریداری کرده اند، می توان نتیجه گرفت که شیائومی می تواند در سال های آینده بازار رقابت را تحت سلطه خود درآورد. امروزه خرید تلویزیون یکی از مناسب ترین راه ها برای خرید تلویزیون شیائومی است. در صورت انتخاب فروشگاه معتبر می توانید تلویزیون شیائومی را با ضمانت اصالت کالا و قیمت بسیار مناسب خریداری کنید. اما امروزه بسیاری از سودجویان در این بازار در صدد فروش تلویزیون های پرتابل با این برند هستند که برای جلوگیری از این امر باید قبل از خرید تلویزیون پیگیری شود.

خرید تلویزیون های مشابه شیائومی

یکی از اتفاقات مکرر در خرید تلویزیون شیائومی وجود برندهای مشابه شیائومی از نظر ظاهری است که بسیاری از افراد در هنگام خرید متوجه آن نمی شوند. برندی به نام «شینون» در بازار تلویزیون وجود دارد که از نظر کیفیت و ظاهر شبیه به برند شیائومی است و سودجویان با استفاده از ترفندهایی می توانند سیستم عاملی مشابه سیستم عامل مورد استفاده در تلویزیون های شیائومی را اجرا کنند. با این کار تشخیص اصالت تلویزیون خریداری شده بسیار مشکل می شود. بنابراین خرید تلویزیون از فروشگاه های معتبر یکی از مهم ترین مسائلی است که باید انجام شود.

این برند از نظر ظاهری تلویزیون های خود را بسیار شبیه به تلویزیون های شیائومی تولید کرده است بنابراین اگر با تلویزیون های شیائومی آشنایی ندارید تشخیص اصل یا تقلبی تلویزیون شما بسیار مشکل خواهد بود.

قیمت تلویزیون های مشابه تلویزیون شیائومی

یکی دیگر از مواردی که در مورد تلویزیون بد شیائومی تقلبی باید در نظر گرفت قیمت آنها است. قیمت تلویزیون شیائومی در بازار خرید تلویزیون از رنج قیمتی ویژه ای برخوردار است. اما برای تلویزیون‌هایی با برندهای مختلف مانند تلویزیون شینون قیمت‌ها بسیار پایین‌تر است و بسیاری از افراد به دلیل قیمت پایین آن‌ها در صورت خرید تلویزیون با برند متفاوت، ایده خرید ایده‌آل را دارند. تفاوت قیمت تلویزیون شیائومی با برندی مانند شیون در مدل 55 اینچی حدود 4 میلیون تومان است که بی دلیل نیست. بنابراین در خرید تلویزیون شیائومی باید به این موضوع توجه کنید.

مطالعه کنید: بررسی کیفیت تلویزیون شیائومی

قبل از خرید تلویزیون اطلاعات جمع آوری کنید

مهم ترین موضوعی که قبل از خرید تلویزیون و انتخاب فروشگاه مورد نظر باید به آن توجه شود، جمع آوری اطلاعات کامل در مورد برند مورد نظرتان است. هر مدل از تلویزیون شیائومی دارای مشخصات، جعبه های خاص و همچنین علائم و نشانه هایی است که می تواند برای اطمینان از خرید شما استفاده شود. با توجه به اینکه این برند هنوز مانند سایر برندهای خاص در کشور جا نیفتاده است، امکان فروش مدل های تقلبی بسیار زیاد است. با توجه به این موضوع، انتخاب یک فروشگاه معتبر به همراه اطلاعات دقیق در مورد محصول مورد نظر حائز اهمیت است.

یکی از بهترین برندها برای افرادی که در شرایط فعلی قصد خرید تلویزیون با قیمت مناسب تری دارند، خرید تلویزیون شیائومی است. بنابراین برای خرید تلویزیون با برندهای مختلف مانند شیائومی و مدل های متنوع آن، می توانید پس از انتخاب و داشتن اطلاعات کامل در مورد آن، محصول خود را با اطمینان از فروشگاه اینترنتی خریداری کنید.