سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اشتراک گذاری محتوای تلفن همراه در تلویزیون هوشمند سامسونگ

 

امروزه تلفن های همراه با توجه به قابلیت های بالایی که دارند می توانند بسیاری از نیازهای روزانه ما را برطرف کنند. اما استفاده از برخی قابلیت های موبایل مانند تماشای فیلم با اتصال آن به تلویزیون و صفحه نمایش بزرگتر، لذت استفاده و دسترسی به امکانات را افزایش می دهد. اگر قصد خرید تلویزیون سامسونگ را دارید، پیشنهاد می کنیم در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا نحوه اتصال تلفن همراه به تلویزیون سامسونگ و اشتراک گذاری محتوای موبایل در تلویزیون برای استفاده از امکانات تلویزیون را به شما آموزش دهیم.

امروزه بسیاری از افراد به دلیل کیفیت بالای محصولات برند سامسونگ که مزایا و کاربردهای فراوانی دارند، تلویزیون های سامسونگ را از بانه خریداری می کنند. کیفیت بالای تصویر و صدا در این تلویزیون ها باعث می شود تا با اتصال تلفن همراه به تلویزیون سامسونگ، بسیاری از فایل های صوتی و تصویری در گوشی موبایل با کیفیت بسیار بالاتری در تلویزیون پخش شود    .

استفاده از ویژگی Mobile View در تلویزیون سامسونگ

به لطف ویژگی Mobile View در تلویزیون هوشمند سامسونگ، می توانید تمام فایل های صوتی و تصویری داخل تلفن همراه را در تلویزیون سامسونگ به اشتراک بگذارید. این ویژگی در اکثر جدیدترین تلویزیون های سامسونگ امروزی برای افزایش کارایی تلویزیون گنجانده شده است. . با استفاده از این روش اتصال می توانید گوشی موبایل خود را به راحتی و بدون نیاز به اتصالات دردسرساز به تلویزیون متصل کرده و فایل های مورد نظر را روی گوشی موبایل روی تلویزیون نمایش و پخش کنید.

با استفاده از روش Tap View متصل شوید

یکی دیگر از قابلیت های تلویزیون هوشمند سامسونگ اتصال Tap View است که با استفاده از گوشی های موبایل سامسونگ به راحتی به تلویزیون سامسونگ متصل می شود. عملکرد این قابلیت به این صورت است که با نزدیک کردن موبایل به لبه تلویزیون و لمس آن، می توانید بدون نیاز به اتصال از طریق سیم یا وای فای، تلفن همراه خود را به تلویزیون متصل کنید و صدا و تصویر را پخش کنید. فایل های روی گوشی شما روی صفحه نمایش بزرگتر و با کیفیت بالاتر تماشا می شود. البته اگر قصد خرید تلویزیون سامسونگ با این قابلیت را دارید باید در نظر داشته باشید که برای اتصال با این روش به یک گوشی موبایل سامسونگ که از این قابلیت پشتیبانی می کند نیاز دارید و نیازی به ضربه سخت نیست. اتصال. و کافی است موبایل خود را به آرامی به بالای پنل تلویزیون یا گوشه های آن ببرید.

مطلب پیشنهادی: تعمیر تلویزیون شهاب

از قابلیت Tap Sound استفاده کنید

برای لذت بردن از صدای ایده آل و پخش صدای تلفن همراه از طریق تلویزیون سامسونگ، قابلیت منحصربفرد Tap Sound در تلویزیون سامسونگ گنجانده شده است که با فعال سازی آن بر روی تلفن همراه خود می توانید پخش صدای با کیفیت گوشی موبایل خود را از طریق سامسونگ آغاز کنید. تلویزیون. اپلیکیشن Smart Thing در گوشی موبایل سامسونگ وجود دارد که با فعال سازی آن می توانید به تمامی این ویژگی ها دسترسی داشته باشید. بنابراین اگر گوشی موبایل سامسونگ با این قابلیت ها دارید می توانید با خرید تلویزیون سامسونگ از بانه به امکانات منحصر به فرد آن دسترسی کامل داشته باشید.

 

قابلیت Multi View در تلویزیون هوشمند سامسونگ

استفاده چند منظوره از تلویزیون این امکان را به وجود آورده است که بسیاری از کارهای روزمره خود را از طریق آن انجام دهیم. به همین دلیل تلویزیون هوشمند سامسونگ دارای قابلیت Multi View یا استفاده همزمان از عملکردهای مختلف تلویزیون است که می توان از آن ها به طور همزمان استفاده کرد. با اتصال تلفن همراه به تلویزیون سامسونگ می توانید در حین تماشای برنامه مورد علاقه خود به آن دسترسی کامل داشته باشید. تلفن همراه خود را روی تلویزیون داشته باشید. به عنوان مثال، در حین تماشای تلویزیون، می توانید فیلم ها، کلیپ ها و سایر محتویات خود را که در حال پخش در تلفن همراه خود هستند به طور همزمان روی صفحه تلویزیون مشاهده کنید.

ویژگی دیوار موسیقی تلویزیون هوشمند سامسونگ

با استفاده از این قابلیت می توانید لذت گوش دادن به موسیقی را دوچندان کنید. ایجاد طیف های بصری خاص هنگام اتصال تلفن همراه به تلویزیون با استفاده از بلوتوث و پخش موسیقی، تجربه خوشایندی را به مخاطب می دهد. تصاویر پخش شده در تلویزیون بر اساس نوع پخش موسیقی تغییر می کنند و با استفاده از این قابلیت می توانید تجربه ای منحصر به فرد و لذت بخش را از تلویزیون سامسونگ تجربه کنید.

استفاده از ویژگی آلبوم من در تلویزیون سامسونگ

از دیگر قابلیت های موجود در گوشی های موبایل و تلویزیون های سامسونگ می توان به آلبوم من اشاره کرد. این قابلیت مانند سایر قابلیت های موبایل در قسمت Smart Thing گوشی های موبایل سامسونگ قرار گرفته است و با فعال سازی آن می توانید به راحتی و به زیبایی تمامی عکس ها و تصاویر موجود در موبایل خود را بر روی تلویزیون نمایش دهید. استفاده از گزینه View Pictures On TV در تلفن همراه به شما این امکان را می دهد که عکس هایی را که می خواهید در تلویزیون نمایش دهید انتخاب کنید و از پخش آنها در تلویزیون لذت ببرید.